Разбира се че пазя файла преди ремапа,и не не е пренадувала тогава. Утре ще закача буст метър и ще видя какъв пик прави точно когато испищи на борда
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa 156 1.9 jtd пренадува
Collapse
X
-
такааа...днес закачих буст метър и тръгнах да видя какво се случва,какви пикове прави и Воала..газта до долу на апсолютно всяка предавка и отива над 1.8 1.9 без да връща налягане...! Мислех че е от буст метъра , но не е закачих и 2-ри пак същата работа ! и ми направи впечатление при гасене на мотора не остава на 0. ами пада на -0.5-6 и чак след това остава на 0
Comment
-
Първоначално публикувано от Gasoline.in.blood Покажи съобщениетакааа...днес закачих буст метър и тръгнах да видя какво се случва,какви пикове прави и Воала..газта до долу на апсолютно всяка предавка и отива над 1.8 1.9 без да връща налягане...! Мислех че е от буст метъра , но не е закачих и 2-ри пак същата работа ! и ми направи впечатление при гасене на мотора не остава на 0. ами пада на -0.5-6 и чак след това остава на 0sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от Gasoline.in.blood Покажи съобщениетакааа...днес закачих буст метър и тръгнах да видя какво се случва,какви пикове прави и Воала..газта до долу на апсолютно всяка предавка и отива над 1.8 1.9 без да връща налягане...! Мислех че е от буст метъра , но не е закачих и 2-ри пак същата работа ! и ми направи впечатление при гасене на мотора не остава на 0. ами пада на -0.5-6 и чак след това остава на 0
Comment
-
Здравей Колега,
преди три месеца си взех Алфа Кросвагон. Двигателя също е 1.9, но е 150 к.с. Имах същия пробелм - пренадуване, пищене на зумера при висока скорост , светване на чека, и т.н. гадости. Първо сменихме МАП, но проблема остана. После свалихме турбото и го дадохме на майсторите. Направиха профилактика и настройка на променливата геометрия. Казаха, че турбото е ОК, но е тотално разстроено, каквото и да значи това... чудеха се как въобще е работила тази кола. Настроиха го на стенд и сега работи перфектно. Майсторите са Турбо Колос - срещу М. Бриколаж на Люлин - до околовръстното. Предложението ми е да не бъзикате повече колата, а да свалиш турбото и да им го докараш. По магистралата ти е 1 час пътя и ти е удобно само по магистралата, завиваш на М. Бриколаж и си при тях. Турбото е прецизна машинка и не се пипа от незнаещи. Без настройка на стенд, нищо няма да направите, Само ще си губиш времето и нервите.
Comment
-
Първоначално публикувано от Goro_Q4 Покажи съобщениеЗдравей Колега,
преди три месеца си взех Алфа Кросвагон. Двигателя също е 1.9, но е 150 к.с. Имах същия пробелм - пренадуване, пищене на зумера при висока скорост , светване на чека, и т.н. гадости. Първо сменихме МАП, но проблема остана. После свалихме турбото и го дадохме на майсторите. Направиха профилактика и настройка на променливата геометрия. Казаха, че турбото е ОК, но е тотално разстроено, каквото и да значи това... чудеха се как въобще е работила тази кола. Настроиха го на стенд и сега работи перфектно. Майсторите са Турбо Колос - срещу М. Бриколаж на Люлин - до околовръстното. Предложението ми е да не бъзикате повече колата, а да свалиш турбото и да им го докараш. По магистралата ти е 1 час пътя и ти е удобно само по магистралата, завиваш на М. Бриколаж и си при тях. Турбото е прецизна машинка и не се пипа от незнаещи. Без настройка на стенд, нищо няма да направите, Само ще си губиш времето и нервите.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеАйдееее, къде отидохме - да разглобяваме колатаFiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеМЕС има графичен режим. Що си играете излишно с глупостиПървоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеСедни си, слаб 2 отновоAlfa Romeo GT 1.9 16v
Comment
-
айдее, разбирачите отново се обаждат... абе колеги козата си сака пръч !
Ето как се настройва турбо на стенд https://www.youtube.com/watch?v=u-iUsHyxGhU
Със сигурност трябва сваляне. Щом пренадува и не е МАПа трябва да се свали турбото и да му се направи пълна профилактика и настройка. Дори турбото да се окаже в ред, едно почистване винаги е от полза и ще се знае, че проблема не е в него
Comment
-
Първоначално публикувано от Gasoline.in.blood Покажи съобщениеНалягането на турбината е оставено на 1.45бар
Алтернатива - качвате лимитирите на макс и колата не гасне. И сменяш турбини след това като консуматив.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеToчно натам отиват работите, както по-горе му написах на колегата, намира си форумен сервиз по негово желание, налива му се свестен софтуер, и ако пак пренадува, в същия сервиз турбината долу, отстранява се проблема и по живо по здраво. Мес а ще запише 1,5 бара налягане и дотам, а защо ти си отговори
---------- Post added at 13:54 ---------- Previous post was at 13:45 ----------
Първоначално публикувано от Gasoline.in.blood Покажи съобщениеЗначи 1-во някакъв поляк , прочетохме софта и му го пратихме, след като получихме файла обратно готов наляхме го и тествах. Колата имаше някаква пъргавина но не всеки път! Тогава го видях това с пренадуването,след което с един познат Ecutech performance пренастрои и колата тръгна усезаемо много по добре,обаче дори и при теста с него пак го прави! Каза че прешния файл бил много сбъркан, и от там почнах проба-грешка , соленойд мап раскачане гърнета , и не и не остава си проблема. Съмнявам се за задръстена геометрия , че предишния собственик каза че повече от 100км/ч не бил вдигаш. Надеждата умира последнаLast edited by Alex_26; d.m.y г., 13:52.
Comment
-
Първоначално публикувано от Gasoline.in.blood Покажи съобщениене съм мерил тогава и немога да твърдя
Върни си файла, премери си колата и ще разбереш къде е проблема!!!
Ако наистина са ти вдигнали налягането на 1.45-бара, то си иска заигравка по софтуера за да нямаш проблеми!sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Не виждам проблем с налягането и това че е оставено на 1,45 правил съм и на други мой и не мой коли с този човек и не е имало проблем никога! Бях махнал генерацията направо от топлата част на турбото като мислех че има задръстени кюнци , но пак не се оправи! Тези дни ще чиста геометрия и проверка на гъбата и ако пак не се оправи хич няма и да се занимавам с нея, връщам сток софтуера
Comment
Comment